Liczba zatrudnionych pracowników na stanowisku weryfikacji zależy od przepustowości remontowej warsztatu. Na przykład przy rocznej przepustowości ok. 500 remontów podwozi ciągników powinno być zatrudnionych 3 pracowników. Przy tej liczbie zatrudnionych schodzące z demontażu części całkowicie wypełniają pracownikom czas potrzebny na wykonanie pomiarów i sklasyfikowanie części z grupy B i D z jednoczesną możliwością wypełnienia protokółów weryfikacji. Do obowiązków pracowników weryfikacji należy również znakowanie części ? kolorem czerwonym, jeżeli część kwalifikowana jest na złom, kolorem żółtym ? do regeneracji; części nieoznakowane podlegają montażowi bez naprawy. Części po zweryfikowaniu i oznakowaniu przekazywane są w specjalnych zasobnikach ze stanowiska weryfikacji do rozdzielni ? kompletowni w celu uzupełnienia braków. Przy weryfikacji części podwozi ciągników na szczególną uwagę zasługują takie części, jak: koła zębate, łożyska toczne, wałki oraz części o gwintach zewnętrznych i wewnętrznych, ponieważ występują one masowo i weryfikacja ich powinna być wykonywana w sposób szybki, zmechanizowany.